مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-05فرهنگي

اعطای جایزه به بهترین مقاله از سوی مجله وب پژوهی


مجله وب پژوهی قصد دارد به بهترین مقاله های حوزه های مرتبط با وب که تا پایان سال 2021 به این مجله ارسال می شوند، جوایزی اعطا کند.

- مجله وب پژوهی قصد دارد به بهترین مقاله های حوزه های مرتبط با وب که تا پایان سال 2021 به این مجله ارسال می شوند، جوایزی اعطا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله بین المللی وب پژوهی (International Journal on Web Research) مجله ای در حوزه وب است که توسط دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) و به زبان انگلیسی منتشر می شود.

با توجه به اهمیت وب و افزایش کاربرد آن در زندگی و همچنین با ظهور حوزه های تحقیقاتی ، این مجله به چاپ مقالات در این حوزه می پردازد.

محورهای مجله شامل سنجش کیفیت وب، اقتصاد اینترنتی و مدل های تجاری، امنیت وب و حریم خصوصی، بازیابی وب و تجزیه و تحلیل محتوا، تجزیه و تحلیل رفتاری و شخصی سازی، محیط های سایبری و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی، تعامل کامپیوتر انسان، جامعه شناسی و اخلاق وب، محاسبات وب در برنامه های تلفن همراه، ارتباطات وب و رسانه، بسترهای نرم افزاری وب و ابزارها، پلت فرم های توزیع شده، رایانش ابری، وب معنایی و کاوش وب است.

مقالات این مجله در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نمایه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه به بهترین مقاله از سوی مجله وب پژوهی

اعطای جایزه به بهترین مقاله از سوی مجله وب پژوهی