مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-05بين الملل

سخنگوی گروه طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت


ذبیح الله مجاهد امروز سه شنبه نوشت که برای تسریع روند تجارت توافق صورت گرفته است که مرز دوغارون – اسلام قلعه برای 24 ساعت فعال باشد و این توافق طی 10 روز آینده اجرایی خواهد شد.

- ذبیح الله مجاهد امروز سه شنبه نوشت که برای تسریع روند تجارت توافق صورت گرفته است که مرز دوغارون – اسلام قلعه برای 24 ساعت فعال باشد و این توافق طی 10 روز آینده اجرایی خواهد شد.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان با انتشار متنی اعلام کرد که دیروز دوشنبه در نشستی بین هیأت ایران و طالبان در رابطه به مسائل اقتصادی و تقویت روابط دوجانبه توافقاتی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ذبیح الله مجاهد امروز سه شنبه نوشت که برای تسریع روند تجارت توافق صورت گرفته است که مرز دوغارون اسلام قلعه برای 24 ساعت فعال باشد و این توافق طی 10 روز آینده اجرایی خواهد شد.

همچنین دو طرف توافق کرده اند که ایران برای بهبودی روند تجارت و انتقالات، جاده های 8 استان افغانستان و گمرک هرات را توسعه دهد و کار عملی این روند تا یک ماه آینده آغاز شود.

به گفته مجاهد هیأت های دو طرف توافق کرده اند که در روند تجارت بین دو کشور و معلومات مقدار تعرفه های گمرکی بین دو طرف تبادله شود و کارشناسان دو طرف با توجه به معلومات ارائه شده پیشنهادات خود را برای بهبود تجارت ارائه خواهند کرد تا در روشنی آن تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی گروه طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت

سخنگوی گروه طالبان: بین ایران و افغانستان توافقاتی مهمی صورت گرفت