موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-05حوادث

یک کشته و 6 مصدوم در 2 تصادف رانندگی در قروه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی قروه از 2 تصادف مرگبار در محور سریش آباد به قروه با یک کشته و 6 زخمی خبر داد.

- 2 تصادف مرگبار در سریش آباد رخ داد/یک کشته و 2 زخمی  رییس اورژانس پیش بیمارستانی قروه از 2 تصادف مرگبار در محور سریش آباد به قروه خبر داد.

شاهرخ محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: امروز یک دستگاه خودروی پراید که حامل 6 سرنشین در محور سریش آباد به قروه حد فاصل روستای شوراب بود به دلیل سرعت زیاد و خواب آلودگی راننده از مسیر منحرف و واژگون شد.

وی در ادامه افزود: یکی از سرنشینان این خودروی سواری پراید زن 30 ساله بود که قطع نخاع شد و دیگر سرنشین که مرد 30 ساله بود ضربه مغزی شده است و در کما به سر می برد .

همچنین 4 مصدوم این سانحه رانندگی به دلیل شدت جراحات در بیمارستان کوثر سنندج بستری هستند.

وی با اشاره به وقوع تصادف در خروجی محور سریش آباد به قروه افزود: در این محور خودروی پژو با سمند برخورد می کند و یکی از سرنشینان آن که پیرمرد 65 ساله بود جان باخت و دیگر سرنشین نیز در مرکز درمانی تحت مراقبت قرار گرفته است.

محمدی در مورد علت این سانحه رانندگی تصریح کرد: به دلیل خواب آلودگی راننده این سانحه رخ داد و علاوه بر تلفات جانی خسارات قابل توجهی به 2 خودروی سواری وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 6 مصدوم در 2 تصادف رانندگی در قروه

یک کشته و 6 مصدوم در 2 تصادف رانندگی در قروه