مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-05اجتماعي

ورود 74 هزار خودرو به گیلان و ترافیک پرحجم در محورهای ورودی!


رییس پلیس راه گیلان وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان را پرحجم دانست و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان به ویژه جاده رشت_قزوین پرحجم و سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در جاده های گیلان اظهار کرد: با آغاز تعطیلات چند روزه مسافران علیرغم هشدارهای داده شده در حال سفر به گیلان بوده و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گیلان بسیار زیاد است.

وی وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان را پرحجم عنوان کرد و گفت: از صبح دیروز 74 هزار خودرو وارد گیلان شده و اکنون در محور های ورودی گیلان  ویژه جاده قزوین به رشت ترافیک پرحجم و سنگین در جریان است.

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در این استان همچنان شکننده است، افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت  بسیاری از شهر های گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی به سر می برند لذا از این رو تمامی دوربین های استان فعال و خودرو های غیربومی 500 هزار تومان جریمه می شوند.

صفاری با اشاره به لغزنده بودن جاده های گیلان و لزوم رعایت نکات راهنمایی و رانندگی بیان کرد: با توجه شرایط نامناسب آب و هوایی و شیوع کرونا از مسافران خواست دارم تا پایان کرونا به گیلان سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 74 هزار خودرو به گیلان و ترافیک پرحجم در محورهای ورودی!

ورود 74 هزار خودرو به گیلان و ترافیک پرحجم در محورهای ورودی!