مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-05سياسي

خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی شد


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در اطعام رضوی و به ویژه در اطعام با غذای گرم مطابق با پروتکل های بهداشتی رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در سفر به مشهد و بازدید از یکی از آشپزخانه اطعام حسینی در اردوگاه ثامن الائمه(ع) ایام شهادت آخر ماه صفر را تسلیت گفت و اظهار کرد: با همراهی خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد خراسان رضوی در قالب طرح اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم بیش از چهار میلیون و 700 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع کرده است.

  رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مشارکت  ویژه امین التجاری نیکوکار خراسان رضوی در طرح اطعام حسینی با کمیته امداد تشکر کرد و افزود: از جمله فعالیت های ایشان در بخش اطعام مشارکت در پخت و توزیع غذا بیش از 15 هزار پرس در هر یک از شب های ماه رمضان، پخت و توزیع 150 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر است.

  وی از اعتماد نیکوکاران به کمیته امداد گفت و اضافه کرد: نیکوکاران می توانند در انجام امور خیرخواهانه خود با کمیته امداد مباشرت و ارتباط داشته باشند و خودشان در انجام امور خیر حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی شد

خراسان رضوی حائز رتبه اول در اطعام حسینی شد