مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 21:202021-10-05سياسي

به رسانه ها آزادی بیشتر بدهید


مدیرمسئول روزنامه «آرمان امروز» بر این باور است که توفیق در حوزه های «مبارزه با فساد» و «برگرداندن مرجعیت رسانه» جز با آزادی بیشتر رسانه ها، - مدیرمسئول روزنامه آرمان امروز بر این باور است که توفیق در حوزه های مبارزه با فساد و برگرداندن مرجعیت رسانه جز با آزادی بیشتر رسانه ها، پذیرش نقدها و در امان بودن رسانه هایی که به نوعی خطر می کنند، میسر نخواهد شد.

حسین عبداللهی در گفت و گویی با ایسنا درباره ی عمده مشکلات حال حاضر رسانه ها، پیشنهاد به معاون جدید مطبوعاتی (فرشاد مهدی پور)، با نگاهی به عملکرد معاون سابق مطبوعاتی (محمد خدادی)، اظهار کرد: در دوره ی آقای خدادی چند اتفاق مثبت رخ داد.

ایشان زمانی که آغاز به کار کردند، معضل کاغذ پیچیده ترین مشکل روز مطبوعات شده بود و ایشان با ارتباطات و همکاری و تعامل خوب با رسانه ها توانست این مشکل را از طریق واردکنندگان کاغذ به خوبی مدیریت و وضعیت کاغذ را از حالت بحران خارج کند.

عبداللهی در ادامه نکته کلیدی در مدیریت معاون سابق مطبوعاتی را ارتباط موثر با رسانه ها عنوان کرد و درباره ی عملکرد محمد خدادی، در مقام معاون مطبوعاتی گفت: ایشان ارتباطشان با مدیران رسانه ها بسیار خوب بود و جلسات هم اندیشی و تعامل سازنده ایجاد کرده بودند که توانسته بود در زمینه اطلاع رسانی به ویژه در وضعیت کرونا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رسانه ها آزادی بیشتر بدهید

به رسانه ها آزادی بیشتر بدهید