مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-05بين الملل

صهیونیست ها 10 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری می سازند


رژیم صهیونیستی در تلاش برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی و شهرک سازی در منطقه قلندیا در قدس شرقی است.

- به نقل از کانال 13 تلویزیون اسراییل، مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش برای ساخت 10 هزار واحد مسکونی جدید و شهرک سازی در منطقه قلندیا در قدس شرقی هستند.

در همین ارتباط گزارش شده است که شهرداری اسراییلی در قدس در حال توسعه 10 هزار واحد مسکونی در فرودگاه متروکه عطروت است، هرچند جزییات بیشتری درباره مراحل کنونی طرح شهرک سازی ارائه نشده است.

فرودگاه بین المللی قدس مشهور به عطروت تا سال 1967 یک فرودگاه فعال در کرانه باختری بود، اما پس از اشغال کرانه باختری از سال 1967، این فرودگاه برای چند پرواز داخلی محدود مورد استفاده قرار گرفت و سرانجام در سال 2000 برای همیشه تعطیل شد و حال برنامه ساخت شهرک جدید و واحدهای مسکونی در بخشی از زمین های فرودگاه مذکور دنبال می شود.

همچنین قرار است برخی از شهرک های فلسطینی نشین در فرودگاه و حاشیه آن نیز تخریب شود تا زمینه استقرار ده ها هزار صهیونیست دیگر در کرانه باختری فلسطین فراهم شود.

پیش از این، کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نفتالی بنت اعلام کرده بود که قصد دارد شهرک سازی ها در اراضی اشغالی را تشدید کند و به همین منظور طرحی را برای ساخت 510 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان در بیت لحم واقع در کرانه باختری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها 10 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری می سازند

صهیونیست ها 10 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری می سازند