مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:102021-10-06اقتصادي

رتبه نخست کمیته امداد ایلام در اجرای طرح های راهبری شغلی و کاریابی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: این نهاد در شش ماهه نخست امسال توانست رتبه نخست کشور را در زمینه اجرای طرح راهبری شغلی  و نیز کاریابی برای نیازمندان به دست آورد.

- ایسنا/ایلام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: این نهاد در شش ماهه نخست امسال توانست رتبه نخست کشور را در زمینه اجرای طرح راهبری شغلی  و نیز کاریابی برای نیازمندان به دست آورد.

《شبیب جعفرزاده》در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال در قالب طرح راهبری شغلی بیش از هزار و 100 طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار ایجاد شده است و قرار است تا پایان امسال این تعداد به بیش از 2 هزار و 500 طرح برسند.

وی گفت: طرح هایی که از طریق راهبری شغلی ایجاد شده اند عمدتاً در زمینه دامپروری بوده و در زمینه سایر سرفصلها از جمله ، خدمات،صنایع دستی ،صنایع کوچک،کشاورزی،تولید فرش و گلیم نیز اشتغال ایجاد گردیده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد : در زمینه کاریابی برای نیازمندان نیز کمیته امداد استان توانست با تحقق 95 درصد برنامه پیش بینی شده امسال در این مدت شش ماهه و با ایجاد شغل از طریق کاریابی در دستگاههای دیگر برای بیش از 700 نفر شغل ایجاد کند و در سطح کشور توانست رتبه نخست را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کمیته امداد ایلام در اجرای طرح های راهبری شغلی و کاریابی

رتبه نخست کمیته امداد ایلام در اجرای طرح های راهبری شغلی و کاریابی