مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-06سياسي

کرسی های استاندار بومی زنجان گرم می شود


با روی کار آمدن دولت های جدید، خواه ناخواه تغییراتی در بدنه دولت و سایر بخش ها اعمال می شود، تغییراتی که گاهی خوب و گاهی از روی یک تصمیم ناآگاهانه و فقط به خاطر جناح بندی های سیاسی اعمال شده و خروجی آن در مسیر بهبود روند خدمات رسانی به مردم قرار نمی گیرد.

- ایسنا/زنجان با روی کار آمدن دولت های جدید، خواه ناخواه تغییراتی در بدنه دولت و سایر بخش ها اعمال می شود، تغییراتی که گاهی خوب و گاهی از روی یک تصمیم ناآگاهانه و فقط به خاطر جناح بندی های سیاسی اعمال شده و خروجی آن در مسیر بهبود روند خدمات رسانی به مردم قرار نمی گیرد.

بعد از روی کار آمدن رییس جمهور دولت سیزدهم و گرفتن رأی اعتماد وزیران از نمایندگان مجلس، این روزها کم کم از نمایندگان عالی دولت در استان ها نیز رونمایی می شود.

پیش از انتخاب اولین استاندار زنجان در دولت سیزدهم، گمانه زنی های زیاد از سوی مسئولان، افراد ذی نفوذ، احزاب و .

مبنی بر اینکه چه کسانی مناسب تصدی این پست هستند، مطرح شد، تا اینکه بعد از کش و قوس های فراوان، نام محسن افشارچی از گوی بیرون آمد.

انتخاب محسن افشارچی به عنوان استاندار زنجان، بخش اعظمی از خواسته مردم استان (بومی بودن استاندار) را محقق کرد اما این همه ماجرا نیست؛ چرا که زنجان پیش از این نیز دو استاندار بومی به نام های سجاد کاظمی و جمشید انصاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های استاندار بومی زنجان گرم می شود

کرسی های استاندار بومی زنجان گرم می شود