مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-06بين الملل

واکنش دفتر میقاتی به اسناد پاندورا؛ دارایی نخست وزیر نتیجه 20 سال کار است


نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان، در واکنش به اسناد پاندورا، ثروت خانواده اش را قانونی و مشروع اعلام و تأکید کرد که منبع ثروت خانواده وی توسط نهادهای مربوطه به خوبی حسابرسی شده است .

- واکنش دفتر میقاتی به اسناد پاندورا؛ دارایی نخست وزیر نتیجه 20 سال کار است نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان، در واکنش به اسناد پاندورا، ثروت خانواده اش را "قانونی و مشروع" اعلام و تأکید کرد که "منبع ثروت خانواده وی توسط نهادهای مربوطه به خوبی حسابرسی شده است".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، این اظهارات میقاتی در واکنش به اسناد جنجالی پاندورا ایراد شد که مدعی است نخست وزیر لبنان صاحب شرکتی است که به خرید ملک در موناکو با بیش از 10 میلیون دلار کمک کرده است.

دفتر نخست وزیر لبنان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد، با توجه به (اسناد پاندورا) که به تازگی فاش شده است، لازم است بر این واقعیت تأکید کنیم که منشاء ثروت خانواده نجیب میقاتی از بیش از 20 سال کار مداوم در بخش مخابرات که در سال 2005 به اوج خود رسید و ادغام شرکت آنان در شرکت خدمات تلفن همراه MTN است.

در این بیانیه که توسط خبرگزاری رسمی لبنان منتشر شده، آمده است که منبع ثروت خانواده میقاتی به خوبی توسط نهادهای مربوطه به خوبی بررسی و ثابت شده که قانونی و مشروع است و برآمده از فعالیت های جهانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر میقاتی به اسناد پاندورا؛ دارایی نخست وزیر نتیجه 20 سال کار است

واکنش دفتر میقاتی به اسناد پاندورا؛ دارایی نخست وزیر نتیجه 20 سال کار است