مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-06پزشكي

بیش از 97 درصد عشایر کرمانشاه واکسن کرونا زده اند


به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیش از 97 درصد عشایر استان علیه کرونا واکسینه شده اند.

  - ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیش از 97 درصد عشایر استان علیه کرونا واکسینه شده اند.

  دکتر ابراهیم شکیبا اظهار کرد: توجه ویژه به عشایر و ارائه خدمات مراقبتی، بهداشتی و درمانی به این قشر زحمت کش یکی از ارکان اساسی و وظایف مراکز بهداشت است که این امر به خوبی توسط تیم های ثابت در خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت و یا با اعزام تیم های سیار سلامت در قالب برنامه های ایل گردشی به مناطق استقرار عشایر کوچنده استان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه در پی شیوع بیماری کرونا جامعه عشایری به دلیل داشتن مناسبت های خاص اجتماعی، اقتصادی و ارتباط با جوامع شهری و یا در مسیر کوچ فصلی در معرض تهدید بیماری کرونا قرار گرفته اند، عنوان کرد: به منظور ایمن سازی آنها معاونت بهداشت دانشگاه برای پیشگیری از شیوع بیماری، برنامه ریزی های خوبی را جهت غربالگری به موقع، قرنطینه بیماران و افراد مشکوک و همچنین هدایت به مراکز منتخب، بیمارستان ها و واکسیناسیون آنها انجام داده است.

شکیبا با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از استان های پیشرو در زمینه واکسیناسیون جامعه عشایری است کرونا است، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 97 درصد عشایر کرمانشاه واکسن کرونا زده اند

بیش از 97 درصد عشایر کرمانشاه واکسن کرونا زده اند