مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-06اقتصادي

قزوین دروازه آغاز مدیریت هوشمند کرونا/ با این طرح، صنوف رنگ تعطیلی را نخواهند دید


دوران کرونا به دلیل ایجاد محدودیت ها و ممنوعیت های متعدد از سوی ستاد ملی و ستادهای استانی مقابله با کرونا، رکود رنج آوری را برای کسب وکارها در پی داشت و موجب بروز نارضایتی در میان مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، از ابتدای شیوع کرونا در کشور تاکنون، در پیک های مختلف شاهد این بوده ایم که در ستاد ملی و ستادهای استانی مقابله با کرونا، تعطیلی اصناف و مشاغل تصویب شده است و همین امر موجب خسارات بی شمار و متعدد به صاحبان مشاغل شده و نارضایتی آنان را فراهم کرده است.

با توجه به بالا رفتن آمار واکسیناسیون، طرحی که از سوی ستاد ملی کرونا در راستای پیشگیری از بروز این مشکلات تدوین شده است، مدیریت هوشمند کرونا است که این امکان را می دهد که مردم با اطمینان خاطر بیشتری بتوانند در جامعه حاضر شوند و به عبارت بهتر جامعه کم کم به حالت ایمن و عادی بازگردد.

استان قزوین به عنوان استان پایلوت جهت اجرای این طرح برگزیده شده است و فاز نخست اجرای این طرح از اواسط مهر ماه سال جاری به مدت 2 هفته با اجرا بر اصناف و حمل و نقل عملیاتی خواهد شد.

به نظر اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا، نخستین حرکت به سمت دوران پسا کرونا است.

محمدحسن ارداقیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در رابطه با طرح مدیریت هوشمند کرونا اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین دروازه آغاز مدیریت هوشمند کرونا/ با این طرح، صنوف رنگ تعطیلی را نخواهند دید

قزوین دروازه آغاز مدیریت هوشمند کرونا/ با این طرح، صنوف رنگ تعطیلی را نخواهند دید