مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-06سياسي

پاسخگویی وقف به نیازهای اساسی جامعه، اگر به درستی ریل گذاری شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات گفت: بهره گیری از ظرفیت سنت حسنه وقف به رفع کمبودهای اقتصادی و فرهنگی جامعه کمک می کند.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محلات گفت: بهره گیری از ظرفیت سنت حسنه وقف به رفع کمبودهای اقتصادی و فرهنگی جامعه کمک می کند.

حجت الاسلام حمید کرمی همزمان با فرارسیدن هفته وقف در گفت وگو با ایسنا، وقف را ظرفیتی برای برطرف کردن نیازهای اقتصادی جامعه برشمرد و اظهار کرد: بهره گیری مطلوب و بهینه از سنت وقف و موقوفات می تواند راهگشای حل مشکلات کشور باشد، این در حالی است که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از ظرفیت وقف فاصله داریم و باید تلاش کرد از همه ظرفیت سرمایه گرانبهای وقف آنگونه که باید استفاده شود.

وی با اشاره به تاکید آموزه های دینی در بهره گیری از ظرفیت وقف گفت: وقف دارای حیطه گسترده ای از فعالیت هاست و اگر به درستی ریل گذاری و هدایت شود، به بسیاری از نیازهای جامعه پاسخ می دهد و جامعه بشری هیچ وقت با کمبودهای اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و فرهنگی روبرو نخواهد شد.

رییس اوقاف محلات در ادامه با تاکید بر هدایت وقف متناسب با نیازهای روز جامعه اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین موقوفات براساس نیات واقفان صرف روضه خوانی برای اهل بیت علیه السلام می شود در حالیکه علاوه بر وقف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی وقف به نیازهای اساسی جامعه، اگر به درستی ریل گذاری شود

پاسخگویی وقف به نیازهای اساسی جامعه، اگر به درستی ریل گذاری شود