مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-06اقتصادي

معرفی اسپری های نانویی ضدعفونی کننده و ترمیم کننده زخم به بازار


یکی از شرکت های فناور با تولید نانو ذرات نقره و کاربرد آن در اسپری های ضد عفونی کننده، علاوه بر عرضه آن به بازار، توانسته طی سال های گذشته آن را به افغانستان صادر کند.

- یکی از شرکت های فناور با تولید نانو ذرات نقره و کاربرد آن در اسپری های ضد عفونی کننده، علاوه بر عرضه آن به بازار، توانسته طی سال های گذشته آن را به افغانستان صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی قهرمان ترمه مدیرعامل این شرکت فناور فعال در حوزه نانو با بیان اینکه اسپری های حاوی نانو نقره این شرکت از سال 1392 به تولید انبوه رسیده و وارد بازار شده است، افزود: طی سال های گذشته افغانستان یکی از مشتریان این اسپری بوده است.

یکی از شرکت های پخش دارو در افغانستان پس از آشنایی با این محصول به طور مستمر آن را برای توزیع در بازار این کشور خریداری می کند.

وی با بیان اینکه در تهران ماهانه 2 هزار اسپری نانویی به فروش می رسد، اظهار کرد: یکی از مزیت های این اسپری استفاده از نانوذرات فلزی برای ایجاد خاصیت ضدعفونی کنندگی است.

در حالی که یون های نقره به سرعت جذب خون شده و از بدن خارج می شود؛ این نانوذرات فلزی، روی سطح زخم باقی مانده و علاوه بر ایجاد خاصیت ضدعفونی کنندگی، به ترمیم زخم نیز کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی اسپری های نانویی ضدعفونی کننده و ترمیم کننده زخم به بازار

معرفی اسپری های نانویی ضدعفونی کننده و ترمیم کننده زخم به بازار