مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-06بين الملل

احضار نخست وزیر پیشین لبنان درباره انفجار بیروت


بازپرسی پرونده انفجار بندر بیروت پایتخت لبنان، باردیگر حسان دیاب نخست وزیر پیشین، علی حسن خلیل، غازی زغیتر و نهاد المنشوق معاونان نخست وزیر پیشین را برای بازجویی احضار کرد.

- بازپرسی پرونده انفجار بندر بیروت پایتخت لبنان، باردیگر حسان دیاب نخست وزیر پیشین، علی حسن خلیل، غازی زغیتر و نهاد المنشوق معاونان نخست وزیر پیشین را برای بازجویی احضار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، قاضی طارق بیطار در همین رابطه، سه شنبه 12 اکتبر(20مهر) را برای بازجویی علی حسن خلیل، چهارشنبه 13 اکتبر(21مهر) را برای بازجویی غازی زغیتر و نهاد المشنوق و 28 اکتبر (6 آبان ) را نیز برای بازجویی حسان دیاب تعیین کرده است.

مرداد ماه سال گذشته (1399) انفجار مهیب و فاجعه باری بندر بیروت را لرزاند که موجب کشته شدن 190 نفر و زخمی شدن بیش از 6 هزار نفر دیگر شد، از همان زمان انگشت اتهام به سوی رژیم صهیونیستی و عوامل آن در لبنان نشانه رفت.

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان مسایل منطقه این رژیم و عوامل آن را مقصر انفجار این بندر اعلام کردند؛ انفجاری که در یک انبار حاوی دو هزار و 750 تن نیترات آمونیوم در بندر بیروت صورت گرفت و موجب شد، بسیاری از ساختمان های اطراف این بندر به طور کامل ویران شود که استاندار بیروت میزان خسارت های وارده در اثر این انفجار را بیش از 10 میلیارد دلار اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار نخست وزیر پیشین لبنان درباره انفجار بیروت

احضار نخست وزیر پیشین لبنان درباره انفجار بیروت