مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-06سياسي

بررسی جرییات طراحی و ساخت تجهیزات نانویی


صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو امشب میزبان یکی از شرکت های دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات مبتنی بر نانو خواهد بود.

- صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو امشب میزبان یکی از شرکت های دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات مبتنی بر نانو خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در لایو صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، ستاد نانو امشب چهارشنبه 14مهرماه با موضوع طراحی و ساخت تجهیزات مبتنی بر نانو (آسیاب، میکسر و راکتور) میزبان مهندس حمیدرضا کمال آبادی فراهانی، مدیرعامل شرکت سازنده این تجهیزات خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفت وگوی زنده میان دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مدیرعامل این شرکت برگزار می شود.

این شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، نیروگاهی و آزمایشگاهی فعالیت می کند و عمده زمینه فعالیت آن در حوزه های طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی مانند آسیاب گلوله ای سیاره ای، توربو میکسر، طراحی و ساخت راکتورها و مخازن تحت فشار، طراحی، ساخت و تعمیر مبدل های حرارتی و ساخت قطعات صنعتی از آلیاژهای استراتژیک مانند پایه نیکل، کبالت و تیتانیوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جرییات طراحی و ساخت تجهیزات نانویی

بررسی جرییات طراحی و ساخت تجهیزات نانویی