مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-06فناوري

قوانین استفاده کودک از موبایل و تبلت/ موارد ممنوعه برای بچه ها را مشخص کنید!


رعایت کردن خیلی مسائل در زمینه استفاده بچه ها از فضای مجازی ، موبایل و تبلت چون یک پیشگیری در برابر درمان آسیب هایی محسوب می شود که شاید بعدها باعث پشیمانی خانواده ها شود، - کرونا مدارس آنلاین شده و بیشتر بچه ها دارای گوشی و تبلت برای خود هستند و همین باعث می شود که بیش از پیش به فضای مجازی وابسته شوند.

حال این یک سوی قضیه است و از سوی دیگر هم بی اطلاعی کودک و نوجوان از خیلی بخش های ابری فضای مجازی و اینترنت است که باعث آسیب های زیادی از جمله افسردگی، کم تحرکی، آشنایی با پورنوگرافی، تمایل به خودکشی یا هزار مسئله دیگر می شود.

والدین هوشیار باید بدانند که چطور زمینه استفاده بچه ها از موبایل و تب لب با اینترنت را فراهم کنند که به بخشی از این قوانین در این گزارش اشاره می کنیم:   1.

  استفاده از موبایل و تبلت یک ساعت قبل خواب ممنوع والدین بدانند که تمام روز قرار نیست بچه ها در اتاقشان یا هر جای دیگری گوشی به دست باشند.

هر چیزی زمانی دارد و استفاده از فضای مجازی و برنامه های آموزشی در ساعت درسی و برای بازی نیز در یک زمان های مقرر شده آنها.

بنابراین اولین قانونتان این باشد که قبل از خواب استفاده از گوشی ممنوع است.

2.

  صحبت کردن با غریبه ها در فضای مجازی ممنوع یکی از مسائلی که زمینه بروز آسیب ها را برای بچه ها فراهم می کند ، فضاهای چت روم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین استفاده کودک از موبایل و تبلت/ موارد ممنوعه برای بچه ها را مشخص کنید!

قوانین استفاده کودک از موبایل و تبلت/ موارد ممنوعه برای بچه ها را مشخص کنید!