مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-06بين الملل

پشت پرده دیدار پنج ساعته سران حماس و سازمان اطلاعات مصر


یک روزنامه عربی فاش کرد، حماس در دیدار پنج ساعته با مقامات سازمان اطلاعات مصر اعلام کرده هر توافق آتش ‎بس بستگی به وضعیت قدس، کرانه باختری و نیز زندان های اسراییلی دارد و فقط به نوار غزه مربوط نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعضای دفتر سیاسی جدید به نقل از منابع مصری و نیز منابع وابسته به حماس نوشت، دیدار میان هیأت حماس و عباس کامل رییس سازمان اطلاعات مصر و مسؤولان مربوط به پرونده فلسطین پنج ساعت طول کشید و فقط مختص به پرونده اسرا نبود.

در ادامه این گزارش آمده، در این دیدار تنها به وضعیت غزه محاصره شده پرداخته نشد و سران حماس بر یکی بودن پرونده های مربوط به مسأله فلسطین تأکید کردند .

منابع آگاه به العربی الجدید گفتند، حماس تمامی دلایل برای رسیدن به توافق آتش بس را مطرح کرد، دلایلی که می تواند دلیل انفجار دوباره اوضاع شود.

یک عضو حماس گفت: در این دیدار تأکید شد که هر توافق آتش‎بسی بستگی به وضعیت قدس، کرانه باختری و نیز زندان های اسراییلی دارد و فقط به نوار غزه مربوط نمی شود.

موضوعی که برای طرف مصری غافلگیرکننده بود و قاهره بر سخت بودن ارتباط تمام پرونده ها به پرونده آتش بس اشاره کرد.

یک منبع آگاه نیز تصریح کرد، سران حماس به طرف مصری تأکید کردند که وظیفه دفاع از فلسطینی های اراضی اشغالی 1948 نیز بر عهده گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده دیدار پنج ساعته سران حماس و سازمان اطلاعات مصر

پشت پرده دیدار پنج ساعته سران حماس و سازمان اطلاعات مصر