مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-06سياسي

تغسیل و تدفین اموات کرونایی، جهادی دیگر از طلاب در راه خدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، اگر چه سالیانی است که جنگ پایان یافته است اما جهاد همچنان باقی است و جوانانی چه بسا بیشتر از قهرمانان عرصه دفاع مقدس، اکنون حاملان بیرقی شده اند که نشان زیبای جهاد بر آن نقش بسته است.

گروه های جهادی، رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند که برای خدمت به مردم در محروم ترین مناطق کشور تلاش می کنند.

در این گروه ها، از همه طبقه و اقشار مردمی در آن گرد هم آمدند و هدفشان جهاد و مجاهدت است تا شاید گرهی از مشکلات محرومین باز کنند.

گروه های جهادی با سازندگی در ابعاد مختلف، روح و جان خویش را هم می سازند و بدون هیچ چشمداشتی همواره در کنار اقشار مختلف مردم هستند.

مجاهدانی از جنس صبر و پایداری گروه جهادی جواد الائمه (ع) شهرستان کرونا در کشور و سراسر جهان جولان می دهد و بعضی حتی از اسم این ویروس وحشت دارند چه برسد به ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی و همچنان مردم همدیگر را به ماندن در خانه توصیه می کنند، گروه جهادی حوزه علمیه امام صادق ع شهرستان ممسنی در این دوران سخت، کاری خداپسندانه انجام می دهند.

جهاد در هر شرایطی ادامه دارد  یکی از اقدامات بزرگ و شایسته گروه جهادی جواد الائمه،  تغسیل و تدفین اموات کرونایی شهرستان است که مسؤول این گروه راجع به آن گفت: از ورود کرونا در زمینه گندزدایی و تغسیل و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغسیل و تدفین اموات کرونایی، جهادی دیگر از طلاب در راه خدا

تغسیل و تدفین اموات کرونایی، جهادی دیگر از طلاب در راه خدا