مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-06اجتماعي

بازگشایی تدریجی مدارس مازندران از آبان ماه


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تأکید بر آغاز بازگشایی تدریجی همه مدارس از ماه آبان، گفت: در حال حاضر کتاب های درسی توزیع و آموزش مجازی در شبکه شاد آغاز شد ضمن این که مدارس روستایی و عشایری با کلاس زیر 15 نفر با رعایت همه پروتکل ها به صورت حضوری برگزار .

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن تأکید بر آغاز بازگشایی تدریجی همه مدارس از ماه آبان، گفت: در حال حاضر کتاب های درسی توزیع و آموزش مجازی در شبکه شاد آغاز شد ضمن این که مدارس روستایی و عشایری با کلاس زیر 15 نفر با رعایت همه پروتکل ها به صورت حضوری برگزار شد و دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس شهری نیز به صورت مدیریت شده و یک روز در هفته کلاس حضوری دارند تا به آبان برسیم و برابر بخشنامه بازگشایی تدریجی عمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور، اظهار کرد: در بخشنامه بازگشایی تدریجی از همه مدیران مدارس خواسته شد به سامانه مراجعه و چک لیست بهداشتی را تکمیل کنند و ادارات شهرستان و مناطق نیز این موارد را بررسی و مورد تأیید قرار دهند تا برابر اطلاعات این سامانه بازگشایی تدریجی آغاز شود.

وی در همین زمینه افزود: علاوه بر چک لیست مورد نظر، دو فرم دیگر هم در سامانه وجود دارد که مربوط به خوداظهاری است و مدارس باید بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تدریجی مدارس مازندران از آبان ماه

بازگشایی تدریجی مدارس مازندران از آبان ماه