مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-06سياسي

تحقق برنامه کاهش آسیب زنان با حمایت از طرح های دانشگاهی


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در اولین نشست دانشجویی گفت: از طرح های دانشگاهی، در راستای برنامه های جامع کاهش آسیب های زنان حمایت می کنیم.

- ، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشستی که با حضور نمایندگان تشکل های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران و صاحب نظران در حوزه زنان و با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در محل این دانشگاه برگزار شد، با توجه به ایام پایانی ماه صفر و نقش حضرت زینب (س)، در زنده نگاه داشتن واقعه کربلا گفت: حضرت زینب (س)، در مواضع و جایگاه های مختلف نمادی از یک زن مسلمان تراز اسلام است نباید الگوهایی مانند حضرت زینب (س) را در تعریف جایگاه زن از یاد ببریم.

ایشان هم در عرصه ی مبارزه و مجاهده و هم در عرصه ی مدیریت امور اسرا و هم در بحث مدیریت رسانه و افکار عمومی جهت دهی و تدبیر می کند و پیروزی ماندگار و جاودان را رقم می زند و توانمندی یک زن را به منصه ی ظهور رساند.

این حرکت ماندگار، درس بزرگی برای زنان و دختران جامعه ما است.

وی در ادامه به بیان اهداف کلی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری پرداخت و گفت: آسیب سیاست زدگی و تشریفاتی بودن معاونت زنان و خانواده در ادوار گذشته در این معاونت حاکم بوده و این یکی از اشکالات جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق برنامه کاهش آسیب زنان با حمایت از طرح های دانشگاهی

تحقق برنامه کاهش آسیب زنان با حمایت از طرح های دانشگاهی