مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-06سياسي

دشتستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی می شود


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از میزبانی دشتستان از وزیر جهاد کشاورزی در سفر هیئت دولت به استان بوشهر خبر داد.

- ، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در آیین افتتاحیه رزمایش همدلی و احسان در شهر وحدتیه اظهار داشت: دشتستان در این هفته میزبان وزیر جهاد کشاورزی خواهد بود و عمده مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در دشتستان و بخش های مختلف این شهرستان احصاء و به صورت میدانی بازدید شده است تا در جریان سفر وزیر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به استان بوشهر در انتهای هفته جاری، گفت: در سفر وزیر جهاد به دشتستان از برخی طرح ها در بخش های مختلف از جمله طرح تحول نخیلات و آبیاری نوین بازدید خواهد شد و مشکلات کشاورزان از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت، همچنین سایر مطالبات مردم و کشاورزان دشتستان را جهت پیگیری و حصول نتیجه مطرح و دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتبارات قابل توجهی در سفر رییس جمهور به استان بوشهر به شهرستان دشتستان اختصاص یافته است تا در مواردی همچون سد دالکی، طرح تحول نخیلات و آبیاری نوین، اتمام بیمارستان 17 شهریور، تکمیل بزرگراه ها و… هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی می شود

دشتستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی می شود