مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-06بين الملل

آغاز جلسات گفتگوی ملی میان دولت و پارلمان کویت


نخستین جلسات گفتگوی ملی به دستور پادشاه کویت میان دو قوه مجریه و مقننه با هدف حل مشکلات موجود پیش از آغاز به کار پارلمان جدید شروع شد.

- نخستین جلسات گفتگوی ملی به دستور پادشاه کویت میان دو قوه مجریه و مقننه با هدف حل مشکلات موجود پیش از آغاز به کار پارلمان جدید شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، هنوز اطلاعاتی درباره جزییات روز نخست این گفتگوی ملی منتشر نشده است اما مرزوق الغانم، رییس پارلمان کویت ابراز خوشبینی کرد که این گفتگوها نتایج مثبتی داشته باشند.

وی افزود، نخستین جلسه از این گفتگوها برگزار شد و قرار است جلسات بعدی هم برگزار شود و زمانی که جلسات به پایان برسد می توان با جزییات بیشتری صحبت کرد.

در همین راستا، 26 انجمن از انجمن های عمومی کویت که نماینده جامعه مدنی هستند، اعلام کردند، هدف از دستور شیخ نواف الاحمد، پادشاه کویت برای برگزاری این گفتگو متحد کردن تلاش ها، تقویت همکاری ها، کنار گذاشتن اختلافات و قرار دادن تمامی نیرو و توان در مسیر خدمت به کشور است.

این انجمن ها در بیانیه ای استقبال جامعه را از درخواست پادشاه کویت برای برگزاری گفتگو میان دو قوه مجریه و مقننه اعلام و تاکید کردند، این گفتگو در مرحله مهمی انجام می شود؛ مرحله ای که در آن کشور با بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا روبروست و پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسات گفتگوی ملی میان دولت و پارلمان کویت

آغاز جلسات گفتگوی ملی میان دولت و پارلمان کویت