مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-06اقتصادي

سرقت تابلوهای دیجیتالی در مشهد/ سرقت به قیمت جان مردم


شهر مشهد که تا پیش ازاین مجهز به تابلوهای هوشمند در ایستگاه های حمل ونقل عمومی بود حالا مدت هاست که شهروندان جای این تابلوهای راهنمایی را در ایستگاه های اتوبوس خالی می بینند.

- با توجه به افزایش قیمت آهن این روزها شاهد سرقت بسیاری از تابلوهای هشداردهنده درون شهری و جاده ای هستیم و این سرقت ها باعث مرگ بسیاری از افراد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در حال حاضر بسیاری از رانندگان بومی و عبوری در استان خراسان رضوی از نبود تابلوها و حفاظ های ایمنی در برخی مسیرها گلایه دارند و کمبود تابلوهای نشان دهنده مسیر و علائم هشداردهنده را در حفظ ایمنی سرنشینان بسیار ضروری می دانند اما باوجود اینکه مسئولان راهداری تلاش بی شائبه ای برای نصب علائم در جاده ها دارند اما سارقان جاده ای این تلاش ها را خنثی می کنند.

فقر و بیکاری و البته طمع برای سودجویی بیشتر بسیاری از افراد را بر آن داشته تا شبانه به دل جاده زده و با استفاده از دستگاه های برش نسبت به قطع تابلوهای راهنمایی و رانندگی اقدام کنند تا پس از قلع و قمع این علائم در قالب ضایعات آهنی آن را در بازار آب کنند غافل از اینکه این اقدام جان تمامی هم وطنان و حتی زن و بچه آن ها را در همین جاده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت تابلوهای دیجیتالی در مشهد/ سرقت به قیمت جان مردم

سرقت تابلوهای دیجیتالی در مشهد/ سرقت به قیمت جان مردم