مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-06سياسي

برگزاری نمایشگاهی متفاوت در ابرکوه با موضوع آسیب های اجتماعی


نمایشگاهی تحت عنوان «نبرد با تباهی» در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوعات خشونت، خودکشی و اعتیاد در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

- ایسنا/یزد نمایشگاهی تحت عنوان نبرد با تباهی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوعات خشونت، خودکشی و اعتیاد در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

ملیحه غلامزاده مجری این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور به همت موسسه روانشناسی ایستگاه زندگی و با همکاری دفتر نماینده شهرستان مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و جمعی از نوجوانان ابرکوهی، در محل فرمانداری سابق شهرستان دایر شد.

وی افزود: یکی از برنامه های جنبی نمایشگاه اجرای تئاتر خیابانی و حضور روانشناس در صحنه نمایش بود که نشان داد نقش یک روانشناس تا چه میزان می تواند در زمینه پیشگیری و بروز آسیب های اجتماعی، ارائه راهکارها و مسئله یابی تأثیر مثبت داشته باشد.

غلامزاده خاطرنشان کرد: هدف از برپایی نمایشگاه نبرد با تباهی معرفی هنجارهای مناسب جامعه، شفاف سازی پیامدهای ناهنجاری ها روی فرد و جامعه، تغییر نگاه مردم نسبت به آسیب های اجتماعی و افزایش مهارت های زندگی برای مقابله با مشکلات پیش روی افراد در جامعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاهی متفاوت در ابرکوه با موضوع آسیب های اجتماعی

برگزاری نمایشگاهی متفاوت در ابرکوه با موضوع آسیب های اجتماعی