مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-06بين الملل

سناتورهای آمریکا خواستار اخراج 300 دیپلمات روس شدند


هفت سناتور آمریکا در نامه ای خطاب به بایدن خواستار تهدید صدها دیپلمات روسی شدند تا روسیه را مجبور کنند که اجازه حضور بیشتر دیپلمات های آمریکایی در سفارت آمریکا در روسیه را بدهد.

- هفت سناتور آمریکا در نامه ای خطاب به بایدن خواستار تهدید صدها دیپلمات روسی شدند تا روسیه را مجبور کنند که اجازه حضور بیشتر دیپلمات های آمریکایی در سفارت آمریکا در روسیه را بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، این نامه توسط هفت سناتور از جمله مارکو روبیو، مارک وارنر، جیم ریش و باب منندز نوشته شده که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را مورد خطاب قرار داده اند.

نسخه ای از این نامه به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه نیز ارسال شده است.

در این نامه، قانون گذاران ادعا می کنند که عدم تناسب در نمایندگی دیپلماتیک بین دپیلمات های روسی در آمریکا و دیپلمات های آمریکایی در روسیه وجود دارد و این نابرابری منجر به حضور 400 دیپلمات روسی در آمریکا و فقط 100 دیپلمات آمریکایی در مسکو شده است.

آن ها در این نامه همچنین سیاست جدید روسیه را که به موجب آن از فعالیت اتباع روسی در سفارت آمریکا در مسکو جلوگیری می شود، مقصر دانسته اند و مدعی شدند که این اقدامات، سفارت آمریکا را به خطر می اندازد و توانایی سفیر را در دفاع از منافع سیاسی آمریکا در مسکو تضعیف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکا خواستار اخراج 300 دیپلمات روس شدند

سناتورهای آمریکا خواستار اخراج 300 دیپلمات روس شدند