مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-06سياسي

روایت بسته ای که قبل از پستچی رسید!


اداره تقریبا خلوت، با دقت بسته ها را از هم تفکیک می کند، با اینکه در پایان یک روز کاری سنگین و درست در مرحله سر و سامان دادن به بسته ها سراغش رفته ایم.

- خبرگزاری فارس: زهرا رسولی- ساعت 4 عصر است و اداره تقریبا خلوت، با دقت بسته ها را از هم تفکیک می کند، با اینکه در پایان یک روز کاری سنگین و درست در مرحله سر و سامان دادن به بسته ها سراغش رفته ایم.

اتاق پر از مرسولات پستی است و با دقت و سرعت در حال ثبت آنهاست، به قول خودش نباید مرسولات مردم دیر به دستشان برسد چون منتظر رسیدن آنها هستند.

هر طرف اتاق را که نگاه می کنی، پر از بسته های کاغذی است که معلوم نیست داخل آن چیست، اما آنچه مسلم است، صاحب بسته منتظر رسیدن بسته اش است.

آقای داود تقیلو  پستچی زحمتکش با ثبت یک به یک آنها در تلاش است که مرسولات به موقع به دست صاحبانش برسد، به قول خودش با اینکه ساعت 4 عصر است، اما هنوز ناهار نخورده و مشغول ثبت است، اما با این حال نشانی از خستگی در چهره اش پیدا نیست و در کل دو ساعت مصاحبه لبخند از روی صورتش محو نمی شود.

42 ساله است و به گفته خودش 16 سال است که در این کار است، اغلب اهالی محل او را می شناسند و صدای موتورش صدایی آشنا برای اهالی محل است، اینها کارهای روزمره داود تقیلو پستچی زنجانی است که روز جهانی پست بهانه خوبی شده تا گپ و گفتی با او داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بسته ای که قبل از پستچی رسید!

روایت بسته ای که قبل از پستچی رسید!