مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-06حوادث

اجرای 2000 برنامه ویژه هفته ناجا در فارس


فرمانده انتظامی فارس از اجرای بیش از 2000 برنامه در بزرگداشت هفته ناجا در استان با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از اجرای بیش از 2000 برنامه در بزرگداشت هفته ناجا در استان با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه 14 مهرماه در یک کنفرانس خبری با یادآوری اینکه همه ساله 17 تا 24 مهرماه هفته ناجا نامگذاری شده است، گفت: با توجه به موضوعات روز که برای مردم پیش آمده و همچنین رشد تکنولوژی و فضای مجازی، تلاش کردیم آسیب ها را به مردم بشناسانیم و با نگاه هوشمندسازی پلیس خدمات بیشتری برای تامین امنیت مردم ارائه دهیم.

او با اشاره به برخی از برنامه های هفته ناجا افزود: برپایی صبحگاه عمومی برای اولین بار پس از کرونا، غبارروبی حرم های مطهر،سرکشی از خانواده شهدا، مسابقه دوچرخه سواری همیاران پلیس، دهمین گردهمایی سراسری پلیس یاران و رونمایی از پروژه های هوشمندسازی پلیس از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در حلقه امنیتی استان فارس رسانه ها یکی از حلقه های مهم است که باید نیروی انتظامی ارتباط بیشتری با آنها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2000 برنامه ویژه هفته ناجا در فارس

اجرای 2000 برنامه ویژه هفته ناجا در فارس