مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-06اقتصادي

صادرات بیش از 720 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی


معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری از گمرکات استان 720 هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به بازارهای همسایه و اورآسیا صادر شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری از گمرکات استان 720 هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به بازارهای همسایه و اورآسیا صادر شد.

محمد دهقان در گفت و گو با ایسنا بااشاره به صادرات 720 هزارتن انواع کالاهای تولید داخل به بازارهای همسایه و اورآسیا از گمرکات استان تصریح کرد: ارزش کالاهای صادر شده از گمرکات استان 462 میلیون دلار می باشد که نسبت به مدت زمان مشابه سال 1399 از لحاظ وزنی 26 درصد افزایش صادراتی را داشتیم.

عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان کنسانتره، محصولات پلاستیکی، محصولات فلزی، میوه و تره بار و غیره بود همچنین عمده کشورهای صادراتی کالاهای کشور چین، عراق و ترکیه است.

دهقان افزود: در مدت زمان یاد شده 60 میلیون تن انواع کالای تولید داخل به ارزش 21 میلیارد و 800 میلیون دلار از گمرکات کشور صادر شده است که از لحاظ وزنی 30 درصد و از لحاظ ارزشی 61 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 720 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی

صادرات بیش از 720 هزار تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی