مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-06سياسي

45 هزار خودرو در خراسان شمالی جریمه شدند/ رشد نزاع در استان


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از افزایش نزاع در استان خبر داد و گفت: رتبه خراسان شمالی 2 پله سقوط کرد و اکنون در جایگاه چهارم بین استان های پر نزاع کشور هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید مطهری زاده صبح چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط روز جامعه نیازمند پلیس هوشمند هستیم لذا پلیس باید مجهز به علوم روز باشد تا خدمت رسانی بسیار سریع تر صورت گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان داشت: یک پلیس، جامع محور باید عمل کند که برای تحقق این امر باید از مردم برای تولید امنیت استفاده کنیم لذا برای پیشرفت نیازمند کمک نخبگان هستیم.

وی به تشریح برنامه های هفته ناجا در خراسان شمالی پرداخت و افزود: طی این هفته در مجموع هزار و 200 برنامه عمومی برگزار خواهد شد.

مطهری زاده در ادامه به بیان برخی آمار پرداخت و گفت: تعداد دستگیری افراد طی 6 ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش داشته که مشکلات اقتصادی جامعه یکی از عوامل مؤثر بر آن است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از افزایش 5 درصدی دستگیری ها و افزایش 8 درصدی کشف سلاح در استان خبر داد و تصریح کرد: سرقت اتومبیل، کیف قاپی و سرقت از مغازه بین 20 تا 32 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار خودرو در خراسان شمالی جریمه شدند/ رشد نزاع در استان

45 هزار خودرو در خراسان شمالی جریمه شدند/ رشد نزاع در استان