مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-06سياسي

طلاب خدامحوری را سرلوحه تحصیل و تبلیغ قرار دهند


امام جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت خدامحوری در انجام کارها، گفت: امروز جامعه ما به عالم و طلبه فاضل نیازمند است که می‎طلبد طلاب و اساتید حوزه علمیه خدامحوری را در علم و علم آموزی مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/لرستان امام جمعه پلدختر با اشاره به اهمیت خدامحوری در انجام کارها، گفت: امروز جامعه ما به عالم و طلبه فاضل نیازمند است که می‎طلبد طلاب و اساتید حوزه علمیه خدامحوری را در علم و علم آموزی مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در نشست مجازی تبیین اخلاق رضوی که با هدف تبیین و نهادینه کردن سبک و سیره زندگانی امام رضا(ع)، امروز، 14 مهرماه با حضور مدیران، اساتید، مشاوران، دانش آموختگان و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان در بستر کوثر نت، سامانه سیما، معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با بیان اینکه یک راه برای تقرب و نزدیکی به خداوند این است که خدامحوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، افزود: محبت به فرزند، پدر، مادر، خواهر، برادر و دیگران اگر برای رضای خدا باشد نسبت به محبتی که از روی احساس و عاطفه است، باارزش تر است، چراکه این نوع محبت و دوست داشتن بر اساس خدامحوری است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) که فرمود: نگاه پدر و مادر به فرزند اگر از روی رضای خدا باشد عبادت است ، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب خدامحوری را سرلوحه تحصیل و تبلیغ قرار دهند

طلاب خدامحوری را سرلوحه تحصیل و تبلیغ قرار دهند