مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-06سياسي

گام های افزایش اعتماد به نفس در کودکان از خانه تا اجتماع


یک روانشناس در چهارمحال و بختیاری تقویت حس مسئولیت پذیری را نخستین گام در تقویت اعتماد به نفس در کودکان دانست و گفت: اینکه یک کودک بتواند به تنهایی کارهای شخصی خود را انجام دهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک روانشناس در چهارمحال و بختیاری تقویت حس مسئولیت پذیری را نخستین گام در تقویت اعتماد به نفس در کودکان دانست و گفت: اینکه یک کودک بتواند به تنهایی کارهای شخصی خود را انجام دهد، به تنهایی به حمام برود، لباس هایش و اتاقش را مرتب کند، حس خوب را دریافت کرده و در نتیجه اعتماد به نفس وی را افزایش می دهد.

مهرداد رضاپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقش مشارکت فرزندان در تصمیم گیری های خانه و افزایش اعتماد به نفس در آنان، اظهار کرد: اعتماد به نفس ناشی از عوامل مختلفی است که مهم ترین آن ها ایفای نقش داشتن بوده، همچنین بازخورد از نقش اجرا شده دارای اهمیت خواهد بود.

وی افزود: وقتی کودکی مسئولیتی را به دست می گیرد، از نگاه وی آن مسئولیت ارزشمند است و به خوبی آن را انجام می دهد و در پایان احساس موفقیت خواهد داشت، بنابراین این مسئل می تواند در پایان اعتماد به نفس او را تقویت و منجر به رشد کودک شود.

این روانشناس تقویت حس مسئولیت پذیری را نخستین گام در تقویت اعتماد به نفس در کودکان دانست و افزود: اینکه یک کودک بتواند به تنهایی کارهای شخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های افزایش اعتماد به نفس در کودکان از خانه تا اجتماع

گام های افزایش اعتماد به نفس در کودکان از خانه تا اجتماع