مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-06سياسي

پس از 33 سال مادری فرزندش را می بیند


پیکر امیر زمان زاده از شهدای دفاع مقدس سال 1367 در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از 33 سال به آغوش خانواده اش بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با مادر شهید امیر زمان زاده ، از بازگشت و خاکسپاری پیکر شهید در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: با توجه به درخواست مادر شهید، بوستان نورالشهدای پردیس اولویت اول مدفن شهید زمان زاده است که در صورت هماهنگی های لازم، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از صبر و استقامت مادران شهدا در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن، شهدا را با استناد به آیات شریفه قرآن زنده و حاضر برشمرد و افزود: اگر امروز جسم مادی این شهیدان حضور ندارد، اما وجود معنوی آنان همواره حاضر و ناظر است و این را از خاطرات مادران شهدا می توان فهمید.

مرتضوی با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس، حماسه های بزرگی را رقم زدند و تمام این حماسه ها با امضای مادران و همسران شهدا همراه بود، گفت: رشادت های زنان و مادران دوران حماسه و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز قدردانی و دیدار با والدین معظم شهدا در تداوم راه شهیدان ضروری است.

شهید امیر زمان زاده از شهدای دفاع مقدس سال 1367 در عملیات مرصاد و در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 33 سال مادری فرزندش را می بیند

پس از 33 سال مادری فرزندش را می بیند