مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-06اجتماعي

لزوم تسریع واکسیناسیون اتباع و دانش آموزان 12 سال به بالا در قم


استاندار قم با اشاره به ضرورت واکیسنه شدن حداقل 70 درصد مردم قم در برابر کرونا؛ بر لزوم تسریع در واکسیناسیون اتباع خارجی و دانش آموزان 12 سال به بالا در قم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه یکصد و هفت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مقرر شد دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد با توجه به جمعیت کم، آموزش حضوری خود را شروع کنند و مقاطع پایین تر یعنی مقطع کارشناسی و کاردانی هم با دریافت دو دوز واکسن؛ از 15 آبان آموزش حضوری را آغاز کنند.

وی افزود: در ارتباط با دانش آموزان هرچند تاکنون آموزش های غیر حضوری برگزار شده اما مقطع متوسطه دوم 15 آبان ماه و متوسطه اول تا هفته اول آذرماه آموزش حضوری خود را شروع می کنند لذا لازم است برای ایمنی بیشتر دانشجویان و دانش آموزان بالای 12 سال در امر واکسینه شدن خود زودتر اقدام کنند.

به گفته این مسئول؛ همه عوامل درگیر با دانش آموزان از اولیا تا مربیان و حتی نیروی های خدماتی و رانندگان سرویس های مدارس باید برای ایجاد یک فضای آموزشی ایمن برای دانش آموزان نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نمایند و از مرکز بهداشت و آموزش و پرورش می خواهیم در زمینه سرعت دادن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع واکسیناسیون اتباع و دانش آموزان 12 سال به بالا در قم

لزوم تسریع واکسیناسیون اتباع و دانش آموزان 12 سال به بالا در قم