مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-06پزشكي

نحوه افتراق حساسیت و کرونا


فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راه های افتراق بین ابتلا به حساسیت (آلرژی فصلی) و کروناویروس را توضیح داد.

- ایسنا/فارس فوق تخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راه های افتراق بین ابتلا به حساسیت (آلرژی فصلی) و کروناویروس را توضیح داد.

اورنگ ایلامی با بیان اینکه بیماری های کووید19 و آلرژی فصلی چندین نشانه مشترک دارند که باید همه با این نشانه ها آشنا باشیم، گفت: بعضی علائم تنها مربوط به کرونا و بعضی منحصر به آلرژی فصلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، ایلامی گفت: در صورتی که نتوان بین علائم 2 بیماری کرونا و آلرژی فصلی تفاوت قائل شد، براساس نظر پزشک می توان آزمایش یا بررسی های کلینیکی و پاراکلینیکی را در دستور کار قرار داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آبریزش و خارش چشم ها و بینی، عطسه کردن و انسداد بینی، سرفه خشک، تغییرات پوستی و سر درد از نشانه های ابتلا به آلرژی فصلی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیماری کووید19 نشانه های محدودتری دارد و در موارد پیشرفته، این نشانه ها بروز می کند، گفت: براساس آخرین یافته های علمی اغلب نشانه های بیماری کووید 19شامل تب، بدن درد و دردهای عضلانی و درد ناحیه قفسه سینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه افتراق حساسیت و کرونا

نحوه افتراق حساسیت و کرونا