مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-06اجتماعي

راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا ویژه سالمندان و معلولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، داوود لطفی شهردار منطقه 17 اظهار داشت: طرح واکسیناسیون سیار به همت اداره سلامت شهرداری منطقه 17 و پایگاه سلامت محله زمزم مرکز بهداشت جنوب تهران راه اندازی شده است تا برای سالمندان و معلولان که توان جا به جایی ندارند واکسیناسیون صورت گیرد.

- طرح واکسیناسیون سیار کرونا با هدف واکسینه کردن سالمندان و معلولان ساکن در محلات جنوبی پایتخت به همت اداره سلامت شهرداری منطقه 17 راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، داوود لطفی شهردار منطقه 17 اظهار داشت: طرح واکسیناسیون سیار به همت اداره سلامت شهرداری منطقه 17 و پایگاه سلامت محله زمزم مرکز بهداشت جنوب تهران راه اندازی شده است تا برای سالمندان و معلولان که توان جا به جایی ندارند واکسیناسیون صورت گیرد.

وی افزود: در منطقه 17 نزدیک به 300 هزار نفر ساکن هستند که بخش قابل توجهی از جمعیت منطقه را سالمندان تشکیل می دهند و از سوی دیگر طبق سرشماری های صورت گرفته که نزدیک به 3 هزار نفر معلول در منطقه 17 سکونت دارند و حضور دو مدرسه کودکان کار در این منطقه جنوبی پایتخت ضرورت راه اندازی طرح واکسیناسیون کرونا را در این منطقه دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا ویژه سالمندان و معلولان

راه اندازی واکسیناسیون سیار کرونا ویژه سالمندان و معلولان