مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-06اقتصادي

صادرات دام از کشور آغاز می شود/ برنامه توزیع 100 هزار تن خوراک دام میان عشایر


رییس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه صادرات دام از کشور به زودی آغاز می شود، گفت: قرار است 100 هزار تن خوراک دام نیز برای تامین نیاز دام عشایر توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شاهپور علایی مقدم، رییس سازمان امور و بازرسی اصناف درخواست می کنیم که با سرعت  با این متخلفان برخورد کنند.

*100 هزار تن نهاده  میان عشایر توزیع می شود وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، وام های عشایری که در راستای تولید تسهیلات دریافت کرده باشند به مدت یک سال استمهال می شود.

همچنین در راستای تأمین نهاده های دامی عشایر تاکنون 300 هزار تن نهاده دامی بین آنها توزیع شده و به دستور وزیر جهاد کشاورزی تا آبان ماه نیز 100 هزار تن نهاده دیگر میان عشایر توزیع می شود.

* ورود سه نهاد برای خرید دام عشایر علایی مقدم درباره خرید دام مازاد عشایر نیز گفت: سازمان برنامه و بودجه تأمین اعتبار طرح و شرکت پشتیبانی امور دام نیز مسئول خرید، اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی مسئول معرفی دام های مازاد است.

همچنین  معاونت امور دام نیز مسئول توزیع نهاده به عشایر کشور است و  به ازای هر کیلوگرم دامی که عشایر تحویل می دهند سه کیلوگرم نهاده تحویل آنان می شود.

*63 درصد عشایر واکسن زدند رییس سازمان امور عشایر کشور در ادامه با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون عشایر کشور ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات دام از کشور آغاز می شود/ برنامه توزیع 100 هزار تن خوراک دام میان عشایر

صادرات دام از کشور آغاز می شود/ برنامه توزیع 100 هزار تن خوراک دام میان عشایر