مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-06سياسي

لزوم شفاف سازی درآمد و نحوه هزینه کرد عواید موقوفات


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم تا با شفاف سازی درآمد و نحوه هزینه کرد عواید موقوفات و اجرای نیات واقفان، اعتماد مردم را بیش از پیش به این سنت حسنه وقف جلب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به میزبانی دفتر خود که به مناسبت دهه وقف صورت گرفت، اظهار کرد: وقف یکی از مترقی ترین نسخه های شرع مقدس و فقه اسلامی است که موجب می شود، پرونده اعمال انسان تا روز قیامت باز بوده و نتیجه اعمال واقفان در پرونده اعمالشان ثبت و ضبط شود.

وی با بیان اینکه این نسخه مترقی در ادیان دیگر کمتر دیده شده است و افراد متدین باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کنند، افزود: مسؤولان نیز باید در جهت توسعه و گسترش این فرهنگ بیش از پیش فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: باید برای معرفی بیش از پیش ظرفیت وقف به اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم.

مطیعی عنوان کرد: افراد متدین باید بدانند که اگر به دنبال روشی برای جاودانه کردن نام و یاد خود هستند، یکی از بهترین نسخه های موجود وقف است.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا با شفاف سازی درآمد و نحوه هزینه کرد عواید موقوفات و اجرای نیات واقفان خیراندیش، اعتماد مردم را بیش از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفاف سازی درآمد و نحوه هزینه کرد عواید موقوفات

لزوم شفاف سازی درآمد و نحوه هزینه کرد عواید موقوفات