مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-06اقتصادي

طراحی و ساخت سیستم مانیتورینگ تصفیه خانه نیروگاه بندرعباس


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از طراحی و ساخت سیستم کنترل و مانیتورینگ واحد تصفیه خانه این نیروگاه در جهت رفع موانع تولید با 60 درصد صرفه جویی ارزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سلیمی اظهار کرد: در تصفیه خانه نیروگاه بندرعباس 3 عدد میکس بد جهت تصفیه آب ورودی از تانک های ذخیره به سمت تانک های مصرف واحد قرار دارد که سیستم کنترل و بهره برداری آن بصورت رله ای و کنتاکتوری است.

وی ادامه داد: این امر به دلیل شرایط بد آب و هوایی و گذشت زمان و افزایش معایب روزانه، بهره برداری از این واحد را دچار مشکل کرده بود و همچنین محدودیت های از قبیل نداشتن کنترل والو جهت  کنترل آب  ورودی میکس بدها و نداشتن مانیتورینگ سطح میکس بدها، شرایط کنترل این سیستم کنترل را مختل کرده بود که نیاز به باز طراحی و ساخت این سیستم بیشتر احساس و امور اجرایی آن در مدت دو ماه به پایان رسید.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به طراحی و ساخت سیستم کنترل و مانیتورینگ واحد تصفیه خانه نیروگاه، عنوان کرد: این سیستم کنترل قابلیت افزونگی به جهت اضافه شدن چند صد ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال را دارد که در فاز دوم پروژه می تواند جهت کنترل ادوات دیگر امور شیمی مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت سیستم مانیتورینگ تصفیه خانه نیروگاه بندرعباس

طراحی و ساخت سیستم مانیتورینگ تصفیه خانه نیروگاه بندرعباس