مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-06سياسي

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش همدان این استان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش دانست.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش همدان این استان را ناکارآمدترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش دانست.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در دیدار با مردم یکی از مناطق شهر همدان، با تأکید براینکه اخطار به وزیر نیرو را به دلیل مشلات آب استان در دستور کار گذاشته ام، گفت: نباید اجازه داد مسئولی ارزش های جامعه را زیر پا بگذارد.

برای بنده بین مسئولین و دولت ها تفاوتی نیست و هرجا تخلفی ببینیم تذکر می دهم.

با بیان اینکه اگر جامعه ای قدر ارزش ها را نداند دچار انحراف شده و نعمت از آنها گرفته می شود، افزود: پس از رحلت رسول خدا(ص) جامعه قدردان نعمت ولایت نبود و باعث ایجاد انحرافات جامعه شد.

وی با تأکید براینکه گر از دولت رییسی حمایت کرده ایم نظارت هم انجام خواهیم داد، تصریح کرد: بدنه دولت باید هر چه سریعتر ترمیم و تغییر کند تا مشکلات مردم رفع شود.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از استانداری همدان، خاطرنشان کرد: این موضوع را بنده کلید زده ام و به هیچ وجه هم کوتاه نخواهم آمدو با هیچ ارگان و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش

همدان ناکارآمدترین استان در مدیریت آموزش و پرورش