مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-06اقتصادي

200 شرکت دانش بنیان آماده برای رفع نیازهای صنعت آبزی پروری


200 شرکت دانش بنیان برای رفع نیازهای فناورانه حوزه آبزیان اعلام آمادگی کردند.

- به نقل از معاونت علمی وفناوری، عیسی گلشاهی مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران در خصوص رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه آبزیان گفت: برای قرار گرفتن تمام فرایند های مرتبط با تولید در طول زنجیره ارزش نیازمند تلفیق فرایند تولیدات با فناوری های نوین در اکثر حوزه ها مانند کشاورزی سنتی و شیلات خواهیم بود.

وی افزود: در صورت نبود پردازش های فناورانه در عرصه تولید امکان قرار گرفتن در مسیر توسعه و افزایش تولیدات را نخواهیم داشت.

در حوزه آبزی پروری باید به چند موضوع از جمله صید و صیادی و همچنین آب های داخلی و فراهم بودن زیرساخت ها برای تولید هرچه بیشتر توجه داشت.

گلشاهی با اشاره به این که باید نگاه ویژه ای برای افزایش تولیدات در حوزه آبزیان داشت، گفت: هرچند آب های شور هم بخشی از منابع آبی کشور هستند اما امکان استفاده از آن ها برای پرورش آبزیان امکان پذیر نیست بنابراین لازم است تا قبل از شروع تولید، بسترسازی و زیرساخت های لازم برای استفاده از چنین منابعی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: طی چند سال گذشته در معاونت علمی، اولویت بندی هایی برای توجه به برخی حوزه های خاص و گلوگاهی کشور از جمله حوزه های صنعت و کشاورزی صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 شرکت دانش بنیان آماده برای رفع نیازهای صنعت آبزی پروری

200 شرکت دانش بنیان آماده برای رفع نیازهای صنعت آبزی پروری