مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-06سياسي

همدان ناکارآمدترین مدیریت آموزش و پرورش را دارد/ کمبود معلم در مدارس


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با گلایه از کمبود نیرو در آموزش و پرورش، همدان را ناکارآمد ترین استان در بخش مدیریت آموزش و پرورش عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در جمع مردم مسجد قمربنی هاشم شهرک فرهنگیان با تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: ایجاد امنیت و احقاق حق در حکومت پیامبر(ص) که قبل از آن سابقه نداشت از ویژگی های بارز حکومت نبی مکرم اسلام بود.

وی با بیان اینکه در حکومت حضرت محمد(ص) برده ها و کنیزان هم عزت و احترام پیدا کردند تأکید کرد: پس از رحلت رسول خدا جامعه قدردان نعمت ولایت نبود و همین موضوع باعث ایجاد انحراف در جامعه شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اگر جامعه ای قدر ارزش ها را نداند دچار انحراف می شود و نعمت از آن گرفته خواهد شد گفت: نباید اجازه داد هیچ مسئولی ارزش های جامعه را زیر پا بگذارد.

وی با اشاره به اینکه برای بنده بین مسئولان و دولت ها تفاوتی نیست و هرجا تخلفی ببینم تذکر می دهم عنوان کرد: به دلیل مشکلات آب استان، اخطار به وزیر نیزو را در دستور کار دارم.

فلاحی با بیان اینکه ما از دولت آیت الله رییسی حمایت کرده ایم اما به همان نسبت بر عملکرد آن نیز نظارت خواهیم کرد افزود: بدنه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان ناکارآمدترین مدیریت آموزش و پرورش را دارد/ کمبود معلم در مدارس

همدان ناکارآمدترین مدیریت آموزش و پرورش را دارد/ کمبود معلم در مدارس