مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-06فرهنگي

اعلام تازه ترین برنامه های تئاتر شهر/ چهارسو مهمان ویژه دارد


تازه ترین برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک نمایش جدید با حال و هوایی متفاوت در تالار چهارسو پیش روی مخاطبان قرار داده خواهد شد.

- ، تازه ترین برنامه اجرایی تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از روز سه شنبه بیستم مهر ماه یک نمایش جدید با حال و هوایی متفاوت در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت.

افسانه ببر عنوان این اثر نمایشی جدید به نویسندگی داریو فو است که با برگردان و اقتباس و بازی صدرالدین زاهد میزبان تماشاگران تئاتر در تالار چهارسو تئاتر شهر خواهد بود.

این نمایش از روز سه شنبه بیستم مهر ماه ساعت 19 به مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

یکی از جلوه های متفاوت و جالب توجه اثر، حضور صدرالدین زاهد به عنوان مترجم، کارگردان و تنها بازیگر این تئاتر بعد از چندین دهه دوری از تئاتر شهر است.

زیرا وی یکی از چند هنرمندی بود که تالار چهارسوی این مجموعه را افتتاح کردند و حالا شرایط به گونه ای رقم خورده که این هنرمند پیشگام تئاتر ایران بعد از چند سال دوری از این تالار شناخته شده و خاطره ساز در مقام کارگردان و بازیگر میزبان مخاطبان تئاتر است.

این نمایش تک نفره که اثری درباره رابطه انسان و طبیعت است به ارتباط یک سرباز زخمی چینی و یک ببر می پردازد که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تازه ترین برنامه های تئاتر شهر/ چهارسو مهمان ویژه دارد

اعلام تازه ترین برنامه های تئاتر شهر/ چهارسو مهمان ویژه دارد