مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:402021-10-06فرهنگي

اجرای 500 نمایش تئاتر خیمه شب بازی در مدارس چابهار


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار از برگزاری دوره های آموزش تئاتر خیمه شب بازی برای علاقه مندان در شهر چابهار خبر داد و افزود: با حمایت منطقه آزاد چابهار در سال گذشته حدود 500 اجرای نمایش تئاتر خیمه شب بازی به صورت سیار در تمامی مدارس شهرستان .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار از برگزاری دوره های آموزش تئاتر خیمه شب بازی برای علاقه مندان در شهر چابهار خبر داد و افزود: با حمایت منطقه آزاد چابهار در سال گذشته حدود 500 اجرای نمایش تئاتر خیمه شب بازی به صورت سیار در تمامی مدارس شهرستان های چابهار و دشتیاری و در حاشیه شهر برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نصیراحمد ملازهی اظهار کرد: در همین راستا با هدف شکوفا ساختن این حرکت بزرگ هنری دوره های آموزش تئاتر خیمه شب بازی برای علاقمندان در دو محل خانه فرهنگ و هنر کمالان و روستای رمین را برنامه ریزی کردیم.

وی بیان داشت: این دوره ها با هدف راه اندازی مرکز تولید تئاتر خیمه شب بازی به صورت دائمی در جنوب شرق کشور برگزار می شوند و تلاش بر این است تا در این مراکز آثار نمایشی برگرفته از داستان ها، قصه ها و مضامین محلی با زبان و موسیقی بلوچی و همچنین عروسک های خاص منطقه به صورت تئاتر خیمه شب بازی تهیه، تولید و اجرا گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 نمایش تئاتر خیمه شب بازی در مدارس چابهار

اجرای 500 نمایش تئاتر خیمه شب بازی در مدارس چابهار