مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-06سياسي

افزایش سفرهای داخلی در چندماه آینده


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیاست ها و استراتژی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران را در نشست هم اندیشی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) تشریح کرد.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیاست ها و استراتژی های گردشگری جمهوری اسلامی ایران را در نشست هم اندیشی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با حضور در پانزدهمین نشست هم اندیشی سیاست ها و استراتژی های بلندمدت گردشگری داخلی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) که از تاریخ 13 تا 16 مهرماه برابر با 5 تا 8 اکتبر در کشور مالدیو در حال برگزاری است، سیاست ها و استراتژی های ایران را به ویژه در دوران کرونا و پساکرونا تشریح کرد.

در این نشست که با حضور نمایندگانی از 24 کشور از جمله ژاپن، چین، هنگ کنگ، پاکستان، اندونزی، هند و ایران و همچنین دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی، مدیر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه و تعدادی از مدیران ارشد سازمان جهانی جهانگردی در حال برگزاری است، معاون گردشگری با شرح ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری ایران، به محدودیت های ایجادشده به واسطه پاندمی کرونا در حوزه گردشگری داخلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سفرهای داخلی در چندماه آینده

افزایش سفرهای داخلی در چندماه آینده