مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-06اجتماعي

شرایط واکسیناسیون کرونا دانش آموزان 12 تا 18 سال اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ثقفی درباره آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی از فردا پنجشنبه 15 مهرماه آغاز می شود، اظهار کرد: - سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، شرایط واکسیناسیون کرونا دانش آموزان 12 تا 18 سال را در 95 مدرسه تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مسعود ثقفی درباره آغاز واکسیناسیون دانش آموزان تهرانی از فردا پنجشنبه 15 مهرماه آغاز می شود، اظهار کرد: واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال در 95 مرکز و مدارسی که برای این کار اختصاص یافته است از فردا آغاز می شود.

واکسیناسیون خانواده ها و رانندگان سرویس وی افزود: دانش آموزان می توانند همراه با خانواده به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه کنند حتی خانواده های دانش آموزان و رانندگان سرویس مدارس نیز می توانند به این مراکز مراجعه و واکسیناسیون خود را انجام دهند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه اسامی پایگاه های واکسیناسیون اعلام شده است، گفت: گام نخست کار در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مهر ماه انجام می شود و با توجه به شرایط اگر نیاز به ارائه خدمات باشد کار ادامه یافته و ممکن است در برخی پایگاه ها روزهای شنبه و یکشنبه نیز واکسیناسیون انجام شود یا اینکه در هفته آینده روزهای پنجشنبه و جمعه این کار تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط واکسیناسیون کرونا دانش آموزان 12 تا 18 سال اعلام شد

شرایط واکسیناسیون کرونا دانش آموزان 12 تا 18 سال اعلام شد