مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-06بين الملل

هشدار روسیه درخصوص عواقب سنگین تنش زایی دیپلماتیک آمریکا


وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به پیشنهاد سناتورهای آمریکایی جهت کاهش سیصد دیپلمات روس در آمریکا، درخصوص عواقب سنگین این اقدام هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت روسیه روز چهارشنبه درخصوص تداوم تنش زایی دیپلماتیک واشنگتن علیه مسکو هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری روسیه اعلام کرد، اقدام آمریکا برای اخراج سیصد دیپلمات روس از این کشور، به تعطیلی دفاتر دیپلماتیک و سفارت آمریکا در روسیه منجر خواهد شد.

روز گذشته (سه شنبه) شماری از سناتورهای هردو حزب آمریکا از جو بایدن رییس جمهور این کشور درخواست کردند درصورتی که روسیه تعداد روادید بیشتری برای نمایندگان واشنگتن در این کشور صادر نکند، سیصد دیپلمات روس از آمریکا اخراج شوند.

وزارت امور خارجه روسیه در واکنشی هشدار داد: کسانی که چنین اقداماتی را پیشنهاد می کنند، ظاهراً به دنبال اعمال فشار برای بسته شدن موسسات خارجی آمریکا در روسیه هستند .

این وزارتخانه در ادامه متذکر شد: آن ها باید درک کنند که مقصر چنین اتفاقی، خود آنان خواهند بود .

در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است، از آنجا که روسیه چنین تعدادی از دیپلمات ها را در واشنگتن ندارد، احتمالاً پیشنهاد مطرح شده در مجلس سنای آمریکا شامل کارکنان مأموریت دیپلماتیک روسیه در مقر سازمان ملل نیز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه درخصوص عواقب سنگین تنش زایی دیپلماتیک آمریکا

هشدار روسیه درخصوص عواقب سنگین تنش زایی دیپلماتیک آمریکا