مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-06اقتصادي

اصلاح مصوبه موضوع احداث آزاد راه حرم تا حرم در دولت بررسی می شود


وزارت راه و شهرسازی طی پیشنهادی، خواستار اصلاح مصوبه مربوط به احداث آزادراه حرم تا حرم موضوع تغییر درصد سهم الشرکه طرف مشارکت در تأمین مالی طرح مذکور شده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، طرح احداث آزادراه حرم تا حرم از اهمیت ویژه ای در تکمیل کریدورهای جاده ای منتهی به شهر مقدس مشهد و تسهیل مفارت برای زائرین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) برخوردار است.

به دلیل افزایش هزینه های تأمین مالی اجرای طرح و عدم توان طرف قرارداد برای تأمین سهم 70 درصدی خود، وزارت راه و شهرسازی با توجه به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه، پیشنهاد اصلاح بند (2) مصوبه مربوط و تغییر درصد سهم الشرکه طرف مشارکت از 70 درصد به 50 درصد را به دولت ارایه کرده است.

براساس متن پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، 50 درصد هزینه های احداث آزادراه یا تبدیل بزرگراه به آزادراه (بدون احتساب بخش احداث شده حدفاصل قم تا گرمسار) به عهده طرف مشارکت و تأمین 50 درصد از هزینه های احداث نیز در تعهد وزارت راه و شهرسازی بوده که از محل ردیف اعتبار مندرج در قوانین بودجه سنواتی با عنوان مشارکت در احداث آزادراه حرم تا حرم و سایر منابع مصوب تأمین و پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مصوبه موضوع احداث آزاد راه حرم تا حرم در دولت بررسی می شود

اصلاح مصوبه موضوع احداث آزاد راه حرم تا حرم در دولت بررسی می شود