مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-06اقتصادي

«تریلی تئاتر» در خراسان رضوی راه اندازی می شود


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از ساخت نخستین تریلی تئاتر استانی در کشور در خراسان رضوی خبر داد و گفت: برای ساخت و تجهیز این تماشاخانه سیار بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از ساخت نخستین تریلی تئاتر استانی در کشور در خراسان رضوی خبر داد و گفت: برای ساخت و تجهیز این تماشاخانه سیار بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

ابراهیم زره ساز در نشست خبری روز جهانی و هفته ملی کودک که امروز، 14 مهر ماه، در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پس از انقلاب چهار تماشاخانه سیار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی شد که همه آن ها در تهران مستقر است و به فراخور نیاز به استان ها سفر می کند.

با این حال با تلاش های صورت گرفته در یک سال گذشته کفی این تریلی تئاتر توسط رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی به کانون اهدا شد و با پیگیری های انجام شده با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری خراسان رضوی هزینه های ساخت تریلی تأمین شد و کفی آن به منظور ساخت تماشاخانه سیار به کارخانه مخصوص تولید آن ارسال و پس از ساخت و تجهیز شامگاه گذشته به مشهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تریلی تئاتر» در خراسان رضوی راه اندازی می شود

«تریلی تئاتر» در خراسان رضوی راه اندازی می شود