مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-06فرهنگي

فروش 400 میلیون دلاری یک فیلم چینی در یک هفته


این فیلم اولین تجربه کارگردانی «هارک سویی»، «دانته لام» در کنار «چن کایگه» کارگردان سرشناس سینمای چین است و گفته می شود با بودجه بالغ بر 200 میلیون دلار، - این فیلم اولین تجربه کارگردانی هارک سویی ، دانته لام در کنار چن کایگه کارگردان سرشناس سینمای چین است و گفته می شود با بودجه بالغ بر 200 میلیون دلار، پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای چین است.

  فیلم حماسی و جنگی نبرد دریاچه چانجین در کمتر از یک هفته اکران در سینمای چین به فروشی بالغ 400 میلیون دلاری دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، نبرد دریاچه چانجین تاکنون با فروش 405 میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش امسال گیشه سینمای چین پس از سلام مامان (821 میلیون دلار) و کاراگاه محله چینی ها 3 (685 میلیون دلار) است و پیش بینی می شود در نهایت فروش 812 فیلم دلاری را در چین کسب کند.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی هارک سویی ، دانته لام در کنار چن کایگه کارگردان سرشناس سینمای چین است و گفته می شود با بودجه بالغ بر 200 میلیون دلار، پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای چین است.

وو جینگ و جکسون یی دو بازیگر مطرح کنونی سینمای چین در فیلم نبرد دریاچه چانجین نقش آفرینی کرده اند که روایتگر داستان واقعی فداکاری و قهرمانی در جریان جنگ کره در سال 1950 میلادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 400 میلیون دلاری یک فیلم چینی در یک هفته

فروش 400 میلیون دلاری یک فیلم چینی در یک هفته